Thursday, 24 May 2012

saya sayang awak tapi.......

awak..
masih saya ingat..
suatu ketika dulu..
antara saya dan awak...
kita mesra sangat2 kan...

awak,
pada mulanya saya tak tahu yang awak dah berpunya..
sedikit demi sedikit saya mula memberi hati ini buat awak...
free pulak tu..
saya punya la yakin yang awak ni keseorangan macam saya...

awak,
ingat lagi tak?
awak selalu suka baca cerpen2 saya...
awak selalu kata saya jiwang..
saya tahu , awak pun sama..
bahagianya saya pada masa tu...

awak yang saya sayangi,
saya sebenarnya sangatlah terkejut..
bila dapat tahu yang awak dah ada kekasih..
saya rasa macam nak nangis je...

awak,
selalu awak cerita pasal kekasih awak.
lepas awak dah terus terang...
alangkah kecewa dan cemburunya saya..
tapi saya buat biasa je...

kalaulah awak tahu,
betapa remuknya hati saya..
setiap kali awak ceritakan..
kemesraan awak dan si dia..

kini,
saya akur...
awak bukan tercipta untuk saya...
tapi awak..
mampu ke saya melupakan awak?

kenapa awak?
kenapa nak halang saya pergi dari hidup awak?
kenapa awak ucap kata cinta pada saya?
saya bahagia tapi...
saya fikirkan perasaan kekasih awak..

awak,
dia juga perempuan seperti saya..
saya tahu dia pasti kecewa dengan awak..
kalau awak tinggalkan dia demi saya..
saya tak mahu perkara tu berlaku..

awak...
maafkan saya..
sengaja saya sakitkan hati awak...
saya nak awak bencikan saya...
biar awak bahagia dengan dia..

awak yang paling saya cinta....
jangan risau...
awak akan selalu berada di hati saya..
sampai masa nanti...
saya pasti bertemu jodoh saya.

macam mana dengan awak?
jangan risau ...
kenangan kita bersama..
akan saya simpan di hati selamanya...

pergilah awak..
pergi pada dia yang setia..
cintai dia seadanya..
seperti saya mencintai awak..............



No comments:

Post a Comment

pendapat anda